BONA SYSTEM "Dies diem docet"
Strona główna

Klient jest najważniejszą osobą w firmie. Bardzo często od ilości lojalnych Klientów zależy sukces danej firmy. Wszyscy o tym wiedzą, ale czy wszyscy pamiętają i wykonują odpowiednie działania mające na celu budowanie długofalowych relacji z Klientami?

 

Specjalizujemy się w:

  • tworzeniu i prowadzeniu szkoleń rozwijających kompetencje związane z wystąpieniami publicznymi, sprzedażą i obsługą Klienta,
  • tworzeniu i wdrażaniu Standardów Sprzedaży i Obsługi Klienta,
  • pomocy w budowie pozytywnej więzi z obecnymi Klientami, dzięki czemu Klienci będą regularnie korzystać z usług Waszej firmy oraz chętnie do niej wracać,
  • podnoszeniu efektywności procesów związanych ze sprzedażą i obsługą Klienta,
  • przeprowadzaniu sesji coachingowych (coaching holistyczny i narzędziowy).

Współpracujemy z małymi i średnimi przedsiębiorstwami, korporacjami oraz Klientami indywidualnymi.
Strona główna O nas Szkolenia Standardy Sprzedaży i Obsługi Klienta Coaching Kalendarz Szkoleń Kontakt