Klient
jest najważniejszą osobą w firmie. Bardzo często od
ilości lojalnych Klientów zależy sukces danej firmy. Wszyscy
o tym wiedzą, ale
czy wszyscy pamiętają i wykonują odpowiednie działania mające na celu
budowanie
długofalowych relacji z Klientami?
Specjalizujemy
się w:
- tworzeniu i
prowadzeniu szkoleń rozwijających kompetencje związane z wystąpieniami
publicznymi, sprzedażą i obsługą Klienta,
- tworzeniu i
wdrażaniu Standardów Sprzedaży i Obsługi
Klienta,
- pomocy w
budowie
pozytywnej więzi z obecnymi Klientami, dzięki czemu Klienci będą
regularnie
korzystać z usług Waszej firmy oraz chętnie do niej wracać,
- podnoszeniu
efektywności procesów związanych ze sprzedażą i obsługą
Klienta,
- przeprowadzaniu sesji coachingowych (coaching holistyczny i narzędziowy).
Współpracujemy z małymi i średnimi przedsiębiorstwami, korporacjami oraz Klientami indywidualnymi.
|