BONA SYSTEM "Dies diem docet"
Standardy Sprzedaży i Obsługi Klienta

Standardy powodują:

  • efektywne pozyskiwanie nowych Klientów poprzez polecenia,
  • zbudowanie pozytywnej więzi z obecnymi Klientami, dzięki czemu Klienci regularnie korzystają z usług firmy, chętnie do niej wracają,
  • większą efektywność procesów związanych ze sprzedażą i obsługą Klienta.


W jaki sposób pracujemy

 

Sukcesem standardów jest ich dopasowanie do specyfiki danej firmy. Zależy nam, aby każdy materiał, który jest przez nas opracowany był efektywnie wykorzystywany i realnie przekładał się na jakość pracy oraz wyniki w danej firmie.
Na naszą pracę składają się:

  • tworzenie procesów, dokumentów i narzędzi służących do budowania i utrzymywania długofalowych relacji z Klientami na podstawie obserwacji i konsultacji,
  • opracowanie programów szkoleniowych, realizacja szkoleń,
  • planowanie i przeprowadzanie działań poszkoleniowych, których zadaniem jest wzmocnienie realizacji celów szkoleniowych.

    Wszystko w oparciu o:
    • specyfikę danej firmy,
    • indywidualne podejście do każdego biznesu,
    • aktywne słuchanie tego, co jest ważne dla osób tworzących daną firmę.


Strona główna O nas Szkolenia Standardy Sprzedaży i Obsługi Klienta Coaching Kalendarz Szkoleń Kontakt