BONA SYSTEM "Dies diem docet"

Szkolenia Biznesowe


Profesjonalna Obsługa Klienta
Skuteczna Sprzedaż
Rozmowy Telefoniczne
Organizacja Czasu Pracy
Autoprezentacja
i Wystąpienia Publiczne
Trudne Sytuacje
w Obsłudze Klienta - Reklamacje

Aktywizacja Zawodowa


Pisanie CV
i listu motywacyjnego
Rozmowa kwalifikacyjna
Podstawy przedsiębiorczości
Autoprezentacja i Wystąpienia Publiczne

Cele szkolenia:

 

Po szkoleniu Uczestnicy będą znali:

  • zasady przygotowywania i prowadzenia prezentacji,
  • swoje mocne i słabe strony w zakresie przygotowywania i prowadzenia prezentacji.


 Opis szkolenia

W trakcie szkolenia Uczestnicy tworzą swoje krótkie wystąpienia zgodnie z wytycznymi przekazywanymi przez prowadzącego. Prowadzący uczy jak powinna wyglądać struktura prezentacji, w jaki sposób formułować i przedstawiać cele prezentacji. Po każdym bloku tematycznym Uczestnicy przygotowują swoje krótkie wystąpienie, które zaprezentują w drugiej części szkolenia. Po każdym wystąpieniu jest udzielna informacja zwrotna, dzięki czemu każdy Uczestnik wie jakie są jego mocne strony w obszarze prowadzenia prezentacji, a jakie elementy powinien jeszcze doskonalić.
Szkolenie wykożystuje następujące narzędzia: wykład, dyskusja, praca indywidualna, praca w grupach,wystąpienie przed publicznością (kamerą).



Szkolenie skierowane do:

  • Menedżerów przygotowujących i prowadzących wystąpienia,
  • Specjalistów, którzy w ramach swoich obowiązków przekazują wiedzę innym pracownikom,
  • Handlowców, którzy chcą wzmocnić swoje umiejętności w zakresie wystąpień publicznych.


 
Agenda:
  1. Definicja prezentacji.
  2. Struktura prezentacji.
  3. Formułowanie i prezentacja celów.
  4. Narzędzia wykożystane do prezentacji.
  5. Mowa ciała prezentera.
  6. Trudne sytuacje.
  7. Stres - wróg czy przyjaciel.
  8. Wystąpienia uczestników wraz z informacją zwrotną.
 
Czas trwania szkolenia 2 dni w godz 9:00 - 17:00

Cena (brutto) za osobę:  600 PLN

UWAGA!
Promocja do końca roku: wszystkie szkolenia 10% taniej.

Cena zawiera:
- przygotowanie i przeprowadzenia szkolenia
- materiały szkoleniowe
- kawę, herbatę, ciastka, lunch

Pobierz formularz zgłoszeniowy na szkolenie
Strona główna O nas Szkolenia Standardy Sprzedaży i Obsługi Klienta Coaching Kalendarz Szkoleń Kontakt