BONA SYSTEM "Dies diem docet"

Szkolenia Biznesowe


Profesjonalna Obsługa Klienta
Skuteczna Sprzedaż
Rozmowy Telefoniczne
Organizacja Czasu Pracy
Autoprezentacja
i Wystąpienia Publiczne
Trudne Sytuacje
w Obsłudze Klienta - Reklamacje

Aktywizacja Zawodowa


Pisanie CV
i listu motywacyjnego
Rozmowa kwalifikacyjna
Podstawy przedsiębiorczości
Skuteczna Sprzedaż

Cele szkolenia:

  • zapoznanie Uczestników ze sprzedażą metodą SPIN,
  • przećwiczenie poznanych technik,
  • wypracowanie gotowych rozwiązań, sformułowań ułatwiających sprzedaż i budowane relacji.

Opis szkolenia

Na warsztacie Uczestnicy poznają metodę sprzedaży SPIN, będą wiedzieli w jaki sposób oraz w którym momencie rozmowy z Klientem wykorzystywać w praktyce pytania sytuacyjne, problemowe, implikacyjne i naprowadzające. Zdobędą umiejętność zamykania sprzedaży poprzez wzbudzenie zaangażowania u Klienta. Wszystko w oparciu o budowanie długofalowych relacji z Klientem.
Szkolenie wykorzystuje narzędzia: praca w grupach i podgrupach, dyskusja, wykład, odgrywanie ról.


Szkolenie skierowane do:

  • Osób, którym zależy na zdobywaniu wiedzy i doświadczenia w zakresie ciekawych metod sprzedażowych,
  • Handlowców, chcących doskonalić swoje umiejętności w zakresie sprzedaży i budowania relacji z Klientami,
  • Menedżerów sprzedaży, którym zależy na poznaniu ciekawych metod sprzedażowych i rozwijaniu umiejętności swoich zespołów.

 Agenda:
  1. Strategia SPIN.
  2. Budowanie relacji z Klientem.
  3. Zrozumienie potrzeb Klienta.
  4. Prezentacja oferty.
  5. Zastrzeżenia.
  6. Zobowiązanie.
  7. Obsługa posprzedażowa.


Czas trwania szkolenia 2 dni w godz 9:00 - 17:00

Cena (brutto) za osobę:  600 PLN

UWAGA!
Promocja do końca roku: wszystkie szkolenia 10% taniej.

Cena zawiera:
- przygotowanie i przeprowadzenia szkolenia
- materiały szkoleniowe
- kawę, herbatę, ciastka, lunch

Pobierz formularz zgłoszeniowy na szkolenie
Strona główna O nas Szkolenia Standardy Sprzedaży i Obsługi Klienta Coaching Kalendarz Szkoleń Kontakt