BONA SYSTEM "Dies diem docet"

Szkolenia Biznesowe


Profesjonalna Obsługa Klienta
Skuteczna Sprzedaż
Rozmowy Telefoniczne
Organizacja Czasu Pracy
Autoprezentacja
i Wystąpienia Publiczne
Trudne Sytuacje
w Obsłudze Klienta - Reklamacje

Aktywizacja Zawodowa


Pisanie CV
i listu motywacyjnego
Rozmowa kwalifikacyjna
Podstawy przedsiębiorczości
Rozmowy Telefoniczne

Cele szkolenia

Po szkoleniu Uczestnicy będą:

  • posiadali wiedzę na temat komunikacji przez telefon,
  • wiedzieli czym jest estetyka rozmów telefonicznych i w jaki sposób postępować, aby być z nią w zgodzie,
  • potrafili profesjonalnie prowadzić z Klientami rozmowy telefoniczne zarówno przychodzące jak i wychodzące.

Opis szkolenia

Warsztat, na którym Uczestnicy zdobywają i doskonalą swoje umiejętności w zakresie rozmów telefonicznych z Klientem. Wskazane są istotne elementy jak powinna przebiegać rozmowa w zależności od jej rodzaju (przychodząca, wychodząca) oraz celu: np. sprzedaż lub umówienie na spotkanie. Uczestnicy indywidualnie przygotowują własne scenariusze rozmowy oraz ćwiczą je.
Szkolenie wykorzystuje narzędzia: praca indywidualna, praca w grupach, odgrywanie ról, dyskusja.


Szkolenie skierowane do:

  • Osób podejmujących pracę w Call Center, którym zależy na zdobyciu umiejętności prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych,
  • Konsultantów infolinii pragnący rozwijać swoje dotychczasowe umiejętności,
  • Pracowników zajmujących stanowiska asystenckie oraz pracowników recepcji, którym zależy na zwiększeniu efektywności swojej pracy.

 Agenda:
  1. Komunikacja przez telefon: zasady, plusy i minusy.
  2. Estetyka rozmów telefonicznych.
  3. Rodzaje rozmów telefonicznych i ich cele:
    • przychodzące,
    • wychodzące: sprzedaż przez telefon; umawianie spotkań przez telefon.
  4. Co powinna zawierać profesjonalna rozmowa telefoniczna w zależności od jej celu.


Czas trwania szkolenia 2 dni w godz 9:00 - 17:00

Cena (brutto) za osobę:  600 PLN

UWAGA!
Promocja do końca roku: wszystkie szkolenia 10% taniej.

Cena zawiera:
- przygotowanie i przeprowadzenia szkolenia
- materiały szkoleniowe
- kawę, herbatę, ciastka, lunch

Pobierz formularz zgłoszeniowy na szkolenie
Strona główna O nas Szkolenia Standardy Sprzedaży i Obsługi Klienta Coaching Kalendarz Szkoleń Kontakt