BONA SYSTEM "Dies diem docet"

Szkolenia Biznesowe


Profesjonalna Obsługa Klienta
Skuteczna Sprzedaż
Rozmowy Telefoniczne
Organizacja Czasu Pracy
Autoprezentacja
i Wystąpienia Publiczne
Trudne Sytuacje
w Obsłudze Klienta - Reklamacje

Aktywizacja Zawodowa


Pisanie CV
i listu motywacyjnego
Rozmowa kwalifikacyjna
Podstawy przedsiębiorczości
Profesjonalna Obsługa Klienta

Cele szkolenia:

  • uświadomienie wagi indywidualnego traktowania każdego Klienta
    w budowaniu relacji z nim,
  • nabycie umiejętności rozpoznawania co jest ważne dla danego Klienta i na tej podstawie prowadzenia z nim rozmowy,
  • uświadomienie wagi mowy ciała oraz nabycie umiejętności kontrolowania jej,
  • poznanie zasad biznesowego savoir-vivre.

Opis szkolenia

Podczas szkolenia Uczestnicy poznają trzy typy potrzeb Klienta i w oparciu o nie uczą się konstruować odpowiednie sformułowania, aby każdemu Klientowi zapewnić komfort podczas rozmowy. Dokładnie analizują co składa się na profesjonalizm, nad jakimi elementami powinni jeszcze popracować, a o jakie powinni dbać, aby być Profesjonalistami w oczach Klienta.
Podczas szkolenia wykorzystywane są następujące metody: dyskusja, praca w grupach, studium przypadku, odgrywanie ról, wykład.


Szkolenie skierowane do:

Osób chcących budować oraz rozwijać swoją wiedzę i umiejętności
w zakresie obsługi Klienta.


 Agenda:
  1. Trójkąt satysfakcji.
  2. Co to znaczy być Profesjonalistą?
  3. Pierwsze i kolejne wrażenia.
  4. Styl rozmowy z Klientem, oczekiwania Klienta.
  5. Mowa ciała.
  6. Przygotowanie do spotkania, pracy.
  7. Biznesowy savoire-vivre.


Czas trwania szkolenia 2 dni w godz 9:00 - 17:00

Cena (brutto) za osobę:  600 PLN

UWAGA!
Promocja do końca roku: wszystkie szkolenia 10% taniej.

Cena zawiera:
- przygotowanie i przeprowadzenia szkolenia
- materiały szkoleniowe
- kawę, herbatę, ciastka, lunch

Pobierz formularz zgłoszeniowy na szkolenie
Strona główna O nas Szkolenia Standardy Sprzedaży i Obsługi Klienta Coaching Kalendarz Szkoleń Kontakt